2018 birželio 16 ir 17 dienomis Pasvalio rajono bendruomenių sąjunga keliavo į Karklę, kur vyko Lietuvos kaimo bendruomenių sąskrydis. Sudalyvavome seminare „(ne) išnaudotos galimybės”, kurio metu lektorius Denisas Nikitenka labai vaizdingai pasakojo, kokius mes turime lobius savo krašte ir jų neišnaudojame. Ėjome nuo Olando kepurės „Litorinos” taku iki Kukuliškių piliakalnio ant kurio susipažinome su Kuršių genties papuošalais, buitiniais įrankiais rastais pilkapiuose, Piliakalniuose ir laukuose, rekonstruotais audiniais, turėjome galimybę įskelti ugnį, kaip tai darydavo Kuršiai. Vakare mūsų laukė staigmena Žemaičių senovės sostinėje Tveruose, kur miestelio centre stovėjo palapinė su žemaitiškomis vaišėmis o mūsų laukė svetingi, linksmi ir nuostabūs Tverų bendruomenės žmonės…. susipažinome….. ir skambėjo Aukštaitiškos, Žemaitiškos dainos. Lankėmės Tverų Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčioje kuri yra didžiausia medinė bažnyčia Lietuvoje. Sekančia dieną sočiai papusryčiavę, Žemaitiška cibuline, kąstinių su karštomis bulvėmis bei labai skaniais kotletais su troškintais kopūstais mūsų laukė gidas Kazys su kuriuo aplankėme Varnius. Sužinojome apie pirmąją medinę bažnyčią Lietuvoje, kurią Žemaičiams padovanojo Žemaičių krikšto metu Kunigaikštis Vytautas Didysis. Aplankėme Varnių katedrą, kurios požemiuose yra Vyskupų Giedraičių balzamuotos kriptos, po to nuvykome į Varnių regioninį parką, paskui užlipome į Sprūdės piliakalnį, sudalyvavome Tverų folkloro šeštajame festivalyje, ten Žemaičiai išgirdo Vaškų folkloro ansamblių: ,,Bitinėls” ir ,,Kor’s”  atliekamas Pasvalietiškas dainas ir šnektą, žodžiu buvo visko daug ir įdomaus.