2021 m. vasario 22 d. 16:00 val. vyko Pasvalio r. VVG Valdybos posėdis, nuotoliniu būdu per ZOOM platformą. Dalyvavo 7 valdybos nariai iš 12. Kvorumą sudaro 58,3 proc. Posėdžio metu svarstyta ir nuspręsta:

  1. SVARSTYTA. Dėl 2014-2020 m. Pasvalio rajono Vietos plėtros strategijos, vietos projektų kvietimų dokumentacijos pakeitimo – NUSPRĘSTA. Bendru sutarimu pakeisti Kvietimų FSA sekančiai:
    FSA 3 punkte „TINKAMUMO SĄLYGOS, TINKAMOMS FINANSUOTI IŠLAIDOMS“ nurodyti „tinkamos finansuoti vietos projekto išlaidos turi būti patirtos tinkamu laikotarpiu, kuris turi būti ne ankstesnis kaip vietos projekto pateikimo VVG diena ir ne vėlesnis kaip vietos projekto įgyvendinimo tinkamo laikotarpio pabaiga, išskyrus vietos projekto bendrąsias išlaidas. Vietos projekto bendrosios išlaidos gali būti patirtos ne anksčiau kaip 12 mėnesių iki vietos projekto paraiškos pateikimo dienos. Vietos projekto tinkama įgyvendinimo laikotarpio pabaiga – ne vėliau kaip iki 2023 m. birželio 30 d.
    Pažymima, kad visos vietos projektų įgyvendinimo išlaidos turi būti patirtos ir pagrįstos išlaidų pagrindimo bei išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais. Taip pat jei pastebima, kad projektai per nustatytus terminus gali būti neįgyvendinti, rekomenduojama kreiptis į VVG su prašymu pratęsti nustatytą projekto įgyvendinimo laikotarpį dėl išimtinių aplinkybių, tačiau ne ilgesniam kaip 12 mėnesių laikotarpiui.“

Detalų posėdžio protokolą galite pamatyti: 2021-02-22 Protokolas Nr. 3.

Parašykite komentarą